sprzedawać na Allegro

Allegro to dla ponad 90% Polaków synonim zakupów w Internecie, ale czy opłaca się sprzedawać na Allegro? Serwis, który istnieje na rynku od czasu kiedy z Internetem wielu z nas łączyło się za pomocą modemu i rozliczało za impulsy lub korzystało z sieci WWW w kafejkach internetowych, zdominował polski rynek e-commerce.

Z Allegro próbował konkurować światowy gigant Ebay, stara się walczyć Alibaba, Amazon, ale wszyscy giganci przegrywają z firmą o polskich korzeniach. Dziś niestety Allegro nie jest polskie, co jednak nie stanowi już żadnej przeszkody.

Skoro serwis Allegro to utożsamienie zakupów w Internecie dla wielu Polaków to wydaje się, że sprzedaż na tym portalu jest obowiązkiem każdego, kto prowadzi biznes internetowy. Ale czy aby na pewno?

Dla niektórych firm związanych z biznesem internetowym przychody w 80-95% pochodzą ze sprzedaży na Allegro. Coraz częściej dostrzec można jednak trend odwracania się od Allegro i pozyskiwanie klientów innymi źródłami.

A jaka jest prawda? Warto sprzedawać na Allegro czy nie? Odpowiedź (niestety) leży gdzieś pośrodku i tylko analiza KONKRETNEJ sytuacji może dać na to trafną odpowiedź. Sprzedaż na Allegro ma swoje zalety i wady. Jakie?

Zalety sprzedaży na Allegro

Z całą pewnością zalety sprzedaży na Allegro moglibyśmy wymieniać naprawdę długo, ale część z nich jest znacznie silniejsza:

  • 99% Internautów kupiło coś na Allegro – jeśli ktoś robi zakupy w Internecie, to niemal ze stuprocentową pewnością można stwierdzić, że dokonał zakupu przez Allegro. Skoro kupuje tu tak wiele osób, to znaczy, że warto tu sprzedawać.
  • Allegro = bezpieczeństwo – dla wielu konsumentów Allegro stało się niejako gwarantem bezpieczeństwa – nawet jeśli trafią na ofertę tej samej firmy na ich stronie internetowej, to z dużą dozą prawdopodobieństwa można powiedzieć, że dokonają zakupu na Allegro. „Bo tak bezpieczniej”, „bo mają potwierdzenie”, „bo nie zostaną oszukani”, „bo jakby coś to ktoś im pomoże”.
  • Łatwy start, profesjonalny wygląd – nie musisz być informatykiem, grafikiem, ani specjalistą od biznesu internetowego, by rozpocząć profesjonalną sprzedaż na Allegro. Serwis udostępnia szablony grafik aukcji, daje Ci profesjonalne narzędzie do sprzedaży.
  • Natychmiastowy dostęp do milionów potencjalnych kupujących – w przeciwieństwie do sprzedaży za pośrednictwem innych mediów, na Allegro możesz od ręki dotrzeć do milionów Polaków.

Większość zalet Allegro sprowadza się do tego, że w jeden dzień możesz rozpocząć sprzedaż swoich produktów (usług) na całą Polskę, niemal od razu docierając do milionów (potencjalnych) klientów. A jakie są wady Allegro?

Wady sprzedaży na Allegro

To moje prywatne zdanie, ale wady sprzedaży na Allegro są z roku na rok coraz większe i silniejsze. Do najważniejszych należą:

  • Duża konkurencja – nie ma drugiego takiego miejsca, jak Allegro gdzie panuje tak duża konkurencja, jak na Allegro. Większość firm wystawia tutaj na sprzedaż swoje produkty i usługi. O ile faktycznie możesz dzięki Allegro dotrzeć do milionów kupujących to przebicie się przez gąszcz konkurencji może być prawdziwym wyzwaniem.Jeśli planujesz sprzedaż na Allegro i chcesz dowiedzieć się jak jednym, prostym trikiem pokonać konkurencję zapisz się na mój kurs biznesu internetowego – tutaj!
  • Allegro to korporacja, która zniechęca kupujących – o ile na początkach swego istnienia Allegro dbało o kupujących i sprzedających, tak teraz – kiedy jest światową korporacją – działa według „standardów”, które oznaczają ni mniej, ni więcej odpowiedzi z automatów, korpo-gadkęCo oznacza to w praktyce? Ano tyle, że na Allegro zdarzają się oszuści (jak wszędzie). Ci, którzy jednak zostają oszukani, wcale nie są objęci „super programem ochronnym”, ale często są zdani na siebie. To wiele razy spowodować może uraz do Allegro, przez co tacy kupujący odpadają z grona potencjalnych klientów.
  • Szybkie porównanie ofert i cen – ta wada ma związek z ogromną konkurencją na Allegro. Owszem w całym Internecie konkurencja jest podobna (a nawet większa), ale tylko na Allegro kupujący ma bezpośrednią możliwość porównania tych samych produktów w kilka sekund. Jeśli ktoś ma taniej, lepsze opinie, lepszy opis aukcji, bardziej preferencyjne warunki dostawy, odbierze telefon, kiedy dzwoni klient (a Twoja infolinia akurat nie odbiera) to gotowy do zakupu klient szybko zmieni wybór i kupi u konkurencji.
  • Wysokie koszty – choć Allegro może zapewnić Ci spore przychody to nie wolno zapomnieć o równie wysokich kosztach. Wystawienie aukcji, dodanie zdjęcia, prowizja od sprzedaży, nie wspominając o kosztach promocji – wysokość tych wydatków może być ogromna. Nie każdy, kto rozpoczyna biznes internetowy, bierze to pod uwagę, wyznaczając politykę cenową.

Jest jeszcze jedna bardzo duża wada sprzedaży na Allegro, o której być może nie każdy wie…

Allegro się zmienia

Od pewnego czasu Allegro się zmienia. Serwis chce przejąć sprzedaż i stworzyć ze swojego portalu coś na kształt wielkiego sklepu pod szyldem Allegro – tak by klienci kupowali od Allegro (a nie od firmy Kowalski, firmy Nowak, mojej firmy, Twojej firmy) – coś na kształt modelu biznesowego Amazon.

Przykładem tego jest otwarcie konta Allegro (oficjalnego sklepu) co miało miejsce jakiś czas temu. Nie byłoby w tym (aż tak) wiele dziwnego, gdyby nie jeden fakt…

W Internecie znaleźć można było wiele opinii na ten temat osób pokrzywdzonych. Chodziło o firmy, które dotychczas sprzedawały na Allegro za duże pieniądze. Co z nimi zrobiło Allegro? Zablokowali im konta z przeróżnych (wymyślonych) powodów. Przy okazji Allegro na dowód „niewinności” prosiło m.in. o przesłanie faktur od dostawców itd.

Allegro ma oczywiście dostęp do wielu wrażliwych danych swoich sprzedających:

  • co sprzedają
  • za ile sprzedają
  • gdzie kupują

Co można zrobić z taką wiedzą? Uruchomić konkurencję (pod szyldem oficjalny sklep Allegro). Przecież ten gigant:

  • wie co najlepiej się sprzedaje
  • gdzie to tanio kupić
  • ma ogromne pieniądze przez co może negocjować znacznie korzystniej warunki finansowe
  • może od ręki zamknąć całą konkurencję
  • Allegro wystawia promowane aukcje zupełnie za darmo
  • Allegro nie ponosi żadnych kosztów (bo komu ma płacić? sobie?)

Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Kolejnym dużym problemem na Allegro jest promocja dużych marek. Wystarczy otworzyć niektóre kategorie (np. elektronika) i sortować oferty wg “trafności” czy “popularności” by zobaczyć, że jako pierwsze wyświetlają się oficjalne sklepy dużych marek (np. Sony) choć ich aukcje są dużo mniej popularne niż aukcje nieznanych firm.

Sprzedawać na Allegro czy nie – oto jest pytanie

Czy faktycznie opłaca się sprzedawać na Allegro, czy lepiej zrezygnować z tego pomysłu?

Dzięki sprzedaży na tym serwisie możesz łatwo zyskać wielu potencjalnych klientów, wobec czego byłoby głupotą choćby nie rozważyć takiej opcji. Aby zdecydować czy jest to opłacalne trzeba skonfrontować zyski generowane ze sprzedaży na Allegro z kosztami takimi jak prowizja czy opłata za wystawienie przedmiotu.

Najrozsądniej jest jednak źródła sprzedaży dywersyfikować czyli rozróżniać. Jakiekolwiek źródło sprzedaży (czy będzie to Allegro, własny sklep internetowy, czy cokolwiek innego) to będzie to rozwiązanie o tyle ryzykowne, że w przypadku “odcięcia” tego źródła Twój biznes stanie w opałach.

Sklep internetowy czy sprzedaż na Allegro?

Osoby, które dotychczas prowadziły sprzedaż stacjonarną, posiadające własny sklep internetowy, albo po prostu poszukujące nowego, dochodowe zajęcia, często decydują się na sprzedaż na Allegro. Czasami taki wybór jest świetnym uzupełnieniem funkcjonującego już (i to nierzadko całkiem dobrze) kanału sprzedaży.
W takiej sytuacji, dzięki platformie Allegro, zyskuje się dostęp do nowej, całkiem pokaźnej grupy klientów. Co jednak ma zrobić osoba, która stoi przed wyborem: sklep internetowy, czy sprzedaż na Allegro?

Każdy, kto rozpoczyna dopiero swój biznes internetowy, zastanawia się, czy wydatek związany z zakupem domeny, niemałej inwestycji we własny sklep internetowy, a także dodatkowymi kosztami związanymi np. z pracą grafika itp. się zwróci.

Co więcej, aby sklep internetowy przyciągał klientów, konieczne jest również zainwestowanie w reklamę, pozycjonowanie (SEO) i wiele innych kosztownych kwestii, bez których zapewnienie sobie ruchu na stronie po prostu się nie uda.

Średni koszt stworzenia własnego sklepu online to od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych! Czy warto zaczynać sprzedaż od takiej inwestycji? I tak, i nie. Sprawdźmy w pierwszej kolejności, jakie są zalety posiadania własnego sklepu online.

Zalety własnego sklepu internetowego

Do głównych zalet własnego sklepu online można zaliczyć dowolność w kreowaniu i wyglądzie oferty, brak uzależnienia od innych podmiotów, tworzenie własnej, autorskiej marki, szerokie pole w zakresie ustalania cen, promocji itp. Jednym słowem, inwestycja we własny sklep online jest jednocześnie sposobem na stworzenie swojej, własnej marki.
Sklep prowadzi się dla klientów, według własnych, ustalonych wcześniej zasad.

Wady własnego sklepu internetowego

Poza kompleksową obsługą techniczną, koniecznością zainwestowania w SEO i nierzadko – długim czasem oczekiwania na to, aż sklep zostanie oficjalnie otwarty. Do głównych wad prowadzenia własnego sklepu online można zaliczyć przede wszystkim wysokie koszty wyjściowe, które ponosi się jeszcze przed jego oficjalnym startem.
Co więcej, taka inwestycja nie zwróci się od razu – ponieważ najczęściej na pierwsze zyski trzeba trochę poczekać.

Allegro czy sklep online?

W zestawieniu z wyżej opisanymi zaletami i wadami sprzedaży na Allegro można dojść do następujących wniosków:

  • Sprzedaż na Allegro jest lepszym rozwiązaniem na początek, szczególnie dla osób, które nie są pewne tego, czy ich sklep będzie przynosił zyski. Dzięki temu można tę kwestię szybko i względnie łatwo zweryfikować, bez ponoszenia wysokich nakładów na samym początku.
  • Sprzedaż na Allegro daje już na samym początku dostęp do dużego grona potencjalnych klientów, bez ponoszenia nakładów finansowych na reklamę, optymalizację i pozycjonowanie swojego sklepu online.
  • Platforma może być dobrym sposobem na sprawdzenie, czy to, co sprzedaje się na Allegro, ma swoich odbiorców.

Warto jednak pamiętać o tym, że to, CO się sprzedaje, ma realny wpływ na to, JAK i CZY się sprzedaje. Co prawda, każdy produkt, ma szanse na znalezienie swojej niszy i grupy odbiorców, ale biorąc pod uwagę chęć generowanie realnych zysków, warto sprawdzić w pierwszej kolejności co najlepiej sprzedawać na Allegro.

Co sprzedawać na Allegro?

Każdy, kto poważnie zastanawia się nad rozpoczęciem własnego biznesu na platformie Allegro, musi w pierwszej kolejności sprawdzić, czy jego produkt ma wysokie szanse na sprzedaż. Chociaż na Allegro można sprzedawać praktycznie wszystko, warto mieć na względzie to, że nie każdy pomysł na sprzedaż ma wysokie szanse na sukces. Zatem co sprzedawać na Allegro, by zwiększyć swoje szanse na zyski?

Trade Watch – narzędzie do analizy tego, co najlepiej sprzedawać na Allegro

Trade Watch to bardzo atrakcyjne i przede wszystkim przydatne narzędzie do weryfikacji aktualnych trendów sprzedażowych na platformie Allegro. To właśnie dzięki niemu, można szybko i dość łatwo sprawdzić nie tylko własny przebieg sprzedaży online, ale również zdobyć inne cenne informacje, które mogą okazać się niezbędne przy planowaniu strategii sprzedaży w przyszłości.

Aplikacja Trade Watch śledzi i analizuje wszystkie dane ze sprzedaży. Można dzięki niej sprawdzać wszystkie dane sprzedażowe, zarówno kategorie, jak i produkty – dzięki czemu jak na dłoni widać, co sprzedaje się najlepiej, a które z ofert można usunąć.

Google podpowiada co sprzedawać na Allegro?

Poza dedykowanymi aplikacjami, jak np. opisana w skrócie Trade Watch, osoby, którym zależy na wiedzy co sprzedawać na Allegro, mogą posiłkować się analizą popularności fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Google Trends to narzędzie wykorzystywane przez osoby, które zajmują się rynkiem e-commerce.

Google to jedna z największych i najpopularniejszych wyszukiwarek – to, co wpisują użytkownicy w okienko przeglądarki, jest cenną wskazówką dla osób, które celują w różne grupy odbiorców. Jak Google Trends wpływa na sprzedaż na Allegro? Można śmiało stwierdzić, że nie ma większego znaczenia, gdzie potencjalny klient wyszukuje interesujące go przedmioty.

Spokojnie można przenieść uzyskane dzięki GoogleTrends na platformę Allegro. Zanim się jednak to zrobi, warto dokładnie poznać zasady działania Google Trends.

Co to jest i jak działa Google Trends?

Google Trends to narzędzie, a raczej funkcja w Google, która pokazuje, jak często dane wyszukiwane hasło jest wprowadzane do wyszukiwarki Google w stosunku do całkowitej liczby wyszukiwań w witrynie w danym okresie. Funkcji Google Trends można używać do porównawczych badań słów kluczowych. Google Trends jest bardzo często wykorzystywane przez osoby zajmujące się optymalizacją stron internetowych, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tę niezwykłą funkcję Google wykorzystać również do swoich działań na Allegro.

W przypadku sezonowej sprzedaży na Allegro, dzięki GoogleTrends można dopasować swoją ofertę w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Przykładem może być np. okres pandemii. Analizując wyniki Google Trends, łatwo można zauważyć, że wraz ze wzrostem zachorowań, potencjalni klienci coraz częściej poszukują: maseczek, żeli i płynów antybakteryjnych. Oczywiście jest to tylko przykład, ale łatwo obrazuje popularność danych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Google Trend pokazuje, czego szukają użytkownicy i kiedy to robią.

Nie można jednak nie zapominać o prawidłowym dopasowaniu opisów, zdjęć i innych parametrów każdego z wystawionych na Allegro przedmiotów. Poznanie aktualnych potrzeb klientów to jedno – główna „magia” sprzedaży na Allegro tkwi w jeszcze wielu innych aspektach i szczegółach, które są dokładnie opisane w naszym Poradniku.

Czego najczęściej poszukują Klienci? Przykładowa lista tego, co sprzedawać na Allegro

Chociaż na Allegro można sprzedawać wszystko, czego tylko nie zabrania polskie prawo. Osoby, którym zależy na odniesieniu sukcesu i zwiększeniu swoich szans na płynną sprzedaż powinny podążać za potrzebami swoich potencjalnych klientów.

Poniżej zamieszczamy przykładową listę produktów, które najlepiej sprzedawały się na Allegro w 2019 roku. Opiera się ona na wynikach raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.

1. Buty

Według raportu, obuwie przez internet kupiła ponad połowa osób, które brały udział w raporcie Gemius. Można zatem spodziewać się tego, że jeśli w swoim sklepie na Allegro umieści się przedmioty z tej kategorii – będą one miały dużą szansę na sprzedaż, ale jednocześnie – niemałą konkurencję. To właśnie dlatego, bardzo ważne jest dopasowanie marży, wyglądu oferty, ale także samego produktu do tego, co oferuje konkurencja.

2. Filmy, płyty, książki – czyli rozrywka i wiedza

Na drugim, zaraz po obuwiu, miejscu w wynikach sprzedaży internetowej mieszczą się książki, filmy i płyty z muzyką. Jeśli ktoś nie ma pomysłu na to, co sprzedawać na Allegro, może zwiększyć swoją szansę na sukces, decydując się na wystawianie produktów z tej kategorii.

3. Kosmetyki i zapachy, czyli perfumy i wody toaletowe

Na ostatnim miejscu na podium plasują się produkty z szeroko pojętej branży beauty, po które chętnie sięgają nie tylko użytkownicy Allegro, ale też ogólnie – 52% ankietowanych osób, które wzięły udział w badaniu Gemius.

4. RTV/AGD – duże i małe

Sprzęt RTV i AGD jest równie często poszukiwany przez użytkowników platformy Allegro. Powodem decyzji o zakupie sprzętu użytku domowego z innego sklepu niż stacjonarny lub internetowy, znanej marki – sieciówki, jest najczęściej atrakcyjniejsza cena. W porównaniu do wielu produktów z grupy RTV/AGD, sprzedawcy na Allegro są w stanie obniżyć wysokość marży, dzięki czemu stają się realną konkurencją dla sieciówek! Sprzedaż sprzętu RTV i AGD może być więc dobrze rokującym pomysłem na to, co sprzedawać na Allegro.

5. Ubrania sportowe, odzież fitness do uprawiania sportów drużynowych i na siłownię

Według raportu Gemius, aż 46% osób ankietowanych na allegro szuka wyposażenia na fitness. Najczęściej są to ubrania: dresy sportowe, topy, legginsy i odzież do uprawiania określonych sportów. Użytkownicy Allegro sugerują się stosunkiem ceny do jakości marki. Nierzadko wypatrują prawdziwych okazji, których sklepy stacjonarne, z uwagi na koszty ponoszone w związku z zatrudnianiem pracowników, powierzchni magazynowych i sklepowych – nie są w stanie zaproponować.

6. Akcesoria farmaceutyczne i nie tylko!

W Polsce sprzedaż leków na receptę przez pośredników innych niż apteki jest zakazana. Jednak zupełnie inaczej wygląda rynek akcesoriów farmaceutycznych. Termometry elektroniczne, inhalatory, sprzęt do rehabilitacji i wiele innych (np. suplementy diety) są jednymi z częściej wyszukiwanych produktów na Allegro. W przypadku sprzedaży sezonowej i dopasowaniu swojej oferty do aktualnych oczekiwań, za przykład mogą służyć rękawiczki i maseczki jedno i wielorazowe, na które zapotrzebowanie od kilku miesięcy nieustannie rośnie.

7. Smartfony, tablety = niezbędne do nich akcesoria (ładowarki, słuchawki, części)

Niemal połowa osób ankietowanych wskazała telefony i tablety za produkty, których najczęściej poszukują na platformie Allegro. Smartfony nowe/używane, akcesoria, części wymienne, a także etui i wszelkie inne akcesoria GSM należą do produktów, które cieszą się sporym powodzeniem.

8. Produkty dla dzieci

Na ósmym miejscu względem popularności, które mogą być podpowiedzią tego, co sprzedawać na Allegro, są artykuły i akcesoria dla dzieci. W skład tej dość popularnej kategorii wchodzą zabawki, smoczki, pieluchy, huśtawki, bujaki, foteliki samochodowe, wózki i wszystko to, co jest potrzebne do opieki nad małym dzieckiem. Allegro działa online. Dla młodych rodziców, którzy z uwagi na konieczność opieki nad niemowlęciem niechętnie wybierają się z nim na zakupy w sklepach stacjonarnych, oznacza to wygodę zakupów i możliwość przeglądania dostępnych produktów nawet w późnych godzinach wieczornych, lub w trakcie snu dziecka. Prawdopodobnie stąd taka popularność tej kategorii.

9. Meble i wystrój wnętrz

Nieco, mniejsza grupa, ale nadal większa „ćwiartka” ankietowanych przyznała, że na Allegro, dość często poszukują mebli i akcesoriów dekoracyjnych. Do tej dość popularnej kategorii zaliczyć można zatem: ramki, obrazy, elementy dekoracyjne, dywany i ogólnie meble – kuchenne, do salonu, sypialni i mebla łazienkowe.

Głównym kryterium wyboru poza wyglądem i parametrami technicznymi produktów, które znajdują się w tej kategorii, ważna jest również atrakcyjna cena. To właśnie ona determinuje do wyszukiwania promocji online.

10. Samochody i części

Niewiele mniej, bo aż 35% ankietowanych na allegro poszukuje samochodów osobowych, dostawczych i niedrogich części (oryginalnych, zamienników, używanych lub nowych). Allegro jest jednym z bardziej popularnych serwisów ogłoszeniowych, na którym chętnie wystawiają swoje oferty osoby prywatne, ale też firmy, które zajmują się handlem pojazdami. Decydując się na sprzedaż samochodów i części na Allegro, zyskuje się automatycznie niemałą grupę potencjalnych klientów, już na samym starcie – bez wydania niemałych środków na marketing własnej firmy.

Oczywiście wyżej opisane przykłady na to, co sprzedawać na Allegro, są tylko podpowiedzią. Nie jest powiedziane, że osoba zajmująca się np. rękodziełem lub sprzedająca produkty z innych kategorii jest skazana na niepowodzenia. Jednak aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż, warto zainwestować w niezbędną do prowadzenia biznesu na Allegro wiedzę (np. zakup naszego Poradnika). Dzięki niemu możliwe jest stworzenie dobrze prosperującego profilu sprzedawcy, nawet przy planowaniu handlowania przedmiotami, na które rzekomo jest mały popyt.

Dropshipping – sposób na bezpieczną sprzedaż?

Osoby, które nie są do końca pewne tego, czy ich biznes na Allegro będzie się rozwijał, i które boją się inwestowania we własny sklep internetowy, powierzchnię magazynową itp. Dropshipping polega na braku konieczności kupowania wcześniej produktów, które planuje się sprzedawać. Sprzedaż odbywa się na płaszczyźnie: klient – sprzedawca – hurtownia – klient.

To hurtownia odpowiada zarówno za magazynowanie przedmiotów i za ich wysyłkę. Dzięki temu sprzedawca nie tylko oszczędza się środki, ale również bez obaw o niepowodzenie może sprawdzić, które produkty sprzedają się najlepiej.

Czy warto sprzedawać na Allegro?

Poza odpowiedzią na pytanie „co sprzedawać na Allegro” warto również pochylić się nad tym, czy warto sprzedawać na Allegro? Allegro z pewnością można zaliczyć do bardzo istotnej gałęzi rynku e-commerce. Co więcej, wielu przyszłych sprzedawców na Allegro miało już wcześniej mniejsze lub większe doświadczenie z tą platformą, ale z perspektywy kupującego.

Większość z nich pozytywnie ocenia proces zakupów na Allegro, co sprawia, że już na samym starcie, sprzedawca ma „przetestowany” system zakupowy na tej platformie. Zna zatem jego mocne i słabe strony, a co za tym idzie – jest w stanie dopasować jeszcze lepiej swoją ofertę do potrzeb przyszłych klientów.

Czy warto sprzedawać na Allegro? Mimo pobierania od serwisu dodatkowych opłat za możliwość sprzedaży – z pewnością warto! Doskonałym przykładem „z życia wziętym” może być to, że wielu sprzedawców, którzy prowadzą (nawet z sukcesem) swoje własne sklepy online, decyduje się dodatkowo na kolejny kanał sprzedaży, jakim jest Allegro.
Gdyby nie przynosiło ono realnych zysków i sporego grona potencjalnych klientów – taka praktyka nie miałaby po prostu miejsca.

Allegro może być zatem zarówno sposobem na uzupełnienie kanałów swojej sprzedaży, jak i dobrym pomysłem na start własnego przedsięwzięcia, jakim jest sprzedaż na Allegro – jednej z największych platform zakupowych w Polsce. Pobierz nasz Poradnik i spraw, aby Twój biznes na Allegro był owocny!

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*