jaki biznes jak zarabiać w internecie
  • Biznes internetowy
  • Własna firma
  • Wolność finansowa
  • Pomysły na biznes internetowy

Kategoria: Pozyskiwanie klientów

Możesz mieć świetny produkt, którego jednak nikt nie kupi, jeśli pozyskiwanie klientów nie idzie Ci za dobrze.

Sukces w biznesie internetowym (czy również stacjonarnym) nie zależy tylko od pomysłu, ale również i umiejętności dotarcia do potencjalnych klientów i przekonania ich do zakupu.
Pozyskiwanie klientów musi mieć ręce i nogi
Każdy biznes, który jest zaplanowany ma znacznie większe szanse się udać i wypalić od tego, który jest prowadzony na wyczucie, bez uprzedniego przygotowania.

Pozyskiwanie klientów to jeden z elementów biznesu, dlatego musisz zaplanować sobie w jaki sposób będziesz to robić.

Jeśli użyjesz formy zapisanej, choćby na kartce papieru to również zwiększasz swoje szanse, że Ci się uda.

Bo co to znaczy pozyskać klientów? Czy to oznacza zaoferować dobry produkt w świetnej cenie?

Otóż nie. Pozyskiwanie klientów to przede wszystkim identyfikacja osób, które mogą być produktem zainteresowane, a następnie do tych osób dotarcie.

Stwórz sobie zatem plan, który powie Ci:

kto jest Twoim Klientem
gdzie jest Twój Klient
czego Twój Klient oczekuje

Kto jest Twoim Klientem?
Jeśli masz już pomysł na biznes, produkt i usługę to musisz zastanowić się kto tego poszukuje. Czyje problemy rozwiązuje Twoja oferta?

Świadomość tego kto jest Twoim Klientem pozwoli dostosować przekaz oferty, tak by skłonić go do zakupu.

Masz zamiar oferować np. suplement diety pozwalający schudnąć? Twoim klientem nie będzie zatem 90% osób chodzących na siłownię, bo tam każdy chce zdobyć “masę i mięśnie”. Twoimi Klientkami mogą być młode mamy, które chcą schudnąć po ciąży, osoby pracujące w biurze czy faceci po 40-tce, którzy dotychczas nie żyli zbyt aktywnie.
Czego chce Twój Klient?
Kiedy wiesz kto jest Twoim Klientem, znacznie łatwiej jest Ci określi czego oczekuje.

Oferta sprzedaży Twojego produktu dla wybranej grupy konsumentów może (i powinna) się różnić.

Choć sprzedajesz ten sam produkt czy usługę, innych zalet i korzyści oczekiwać będą faceci po 40-tce, którzy np. chcą pozbyć się “piwnego brzucha”, a innych młode mamy (które np. chcą wyeliminować rozstępy i wrócić do formy sprzed ciąży).

Jak widzisz, zdefiniowanie i określenie tego oczekuje Twój Klient, pozwoli Ci skutecznie dopasować ofertę, a zatem zwiększyć konwersję sprzedaży.
Gdzie jest Twój Klient?
Ostatecznie musisz sobie odpowiedzieć gdzie jest Twój Klient. Gdzie najłatwiej go znaleźć.

Jeśli masz zamiar kierować swoją reklamę dla facetów po 40-tce “Zrzuć piwny brzuch w 30 dni” na forach przeznaczonych dla kobiet to tylko wyrzucisz pieniądze w błoto.

Twoja reklama powinna być efektywna i spersonalizowana pod wybraną grupę odbiorców.

Nawet jeśli masz świetne materiały reklamowe to nie umieszczaj ich gdzie popadnie, a skup się na dobraniu reklamy do określonego miejsca i wybranej grupy odbiorców.
Wiesz? To sprzedawaj!
Kiedy wejdziesz w posiadanie wiedzy kto jest Twoim Klientem, czego oczekuje i gdzie go można znaleźć – będziesz na prostej drodze do tego by uczynić swój biznes dochodowym.

Wystarczy odpowiednio dopasować ofertę, zaoferować atrakcyjny i pożądany produkt, a wtedy nawet cena wcale nie musi być niska.

Powyższe zasady zastosować możesz jeśli interesuje Cię pozyskiwanie klientów tak dla biznesu internetowego, jak i stacjonarnego.

skąd i jak pozyskać klientów
Jak pozyskać klientów prowadząc biznes internetowy?

Podstawowym i początkowym problemem młodego przedsiębiorcy jest wiedza jak pozyskać klientów, którzy będą chcieli kupić jego produkt, zapłacić za jego usługę. Skąd mam […]

2 października, 2017 jaki-biznes.plZostaw komentarz on Jak pozyskać klientów prowadząc biznes internetowy?
  • Blog o biznesie internetowym
  • Mapa Serwisu
  • Regulamin
  • Kontakt

© Jak zarabiać w Internecie: pomysł na biznes internetowy i dochód pasywny - 2025. All right reserved.

🍪 Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Przeczytaj więcej